زوجة رضا واختها والنيك الشرس

قصص سكس محارم العرب ، قصص سكس مع حماتي، قصص خيانة مع أخت زوجتي، محارم زوجي ديوث، قصص محارم في المنازل، قصص الخيانة الزوجية مع المحارم قصص سكس محارم , قصص سكس عائلات , قصص سكس خوات امهات سكس عائلي , قصة جنس عائلية , قصص جنس محارم
صورة
صورة العضو الشخصية
lola
عضو قدير سابق لكن محتاج مجهود
مشاركات: 246
اشترك في: الجمعة ديسمبر 30, 2016 2:34 pm
العمر: 50
الجنس: انثى
المكان: مصر

زوجة رضا واختها والنيك الشرس

مشاركة غير مقروءةبواسطة lola » الأحد مارس 18, 2018 9:08 am

انا متزوج من امراه فائقه الجمال وبحكم خبرتى فى النساء قبل الزواج فقد اخترت امراه نياكه نياكه بكل معنى الكلمه وبالطبع اشبعتها نيك بكل اشكاله ولم نكن نترك اىفرصه الا ونتنايك بكل معنى التنايك ورزقنا بولد اسميته هى طارق على اسم اخى ولم اعرف السبب وقتها سبب تمسكها باسم طارق الا بعد سنه ونصف من زواجنا وكانت المفاجاه الكبرى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ذهبت هى فى احدى المرات الى اختها لزيارتها واتصلت بى من عند اختها كى اتى لاخذها لان الوقت تاخر وذهبت لمنزل اختها وانا عند الباب اكاد ان اطرق الباب سمعت صوت زوجتى واضح جدا تقول لاختها استنى خلينى اكمللك باقى حكايتى مع طارق قبل ما رضا ييجى وانا {رضا جوزها الغبى** المهم قالت لاختها بعد ما نزلنا من على السرير على الارض قولتله ياااااااه يا طارق ده انت نييك كبير اوى زى اخوك على الرغم من انك اكبر منه ولسه ما اتجوزتش اومال لما تتجوز عتعمل ايه فى مراتك لو ما كانتش بتحب النيك زيي على العموم لو ما قدرتش تكفيك نيك ابقى تعالى للقحبه بتاعتك اللى هى انا يا طروقه وانا اكيفك واشبعك وبالنسبه ل رضا انا عاعرف اخليه يسكت ازاى حتى لو عرف انك بتنيكنى يا حبيبى واتفقت معاه على كل حاجه وفهمته امتى ييجيلى وشرطت عليه انى لما اكون شرقانه وكسى بينقح على ومولع نار يبقى اى وقت اطلبه فيه ييجى يفقعنى الظبر اللى نفسى فيه ........... واختها ردت عليها وقالت طيب لما تحبى تتناكى منه بعد كده ابقى خليه ييجى هنا عشان اشوفكم وانتم بتنيكو بعض >>>>>>>>> بصراحه انا صدمت من الكلام اللى سمعته لانى ما كنتش مقصر معاها ابدا فى موضوع النيك ده المهم دخلت وقعدت معاعهم شويه وبعدين اخذتها ونزلنا على البيت بس شكلى كان متغير وهى كل شويه تسالنى مالك؟ فى اى حاجه مضايقاك وانا مابردش عليها لغايه ما روحنا وفى البيت بعد ما دخلنا ننام فاجئتها وقولتلها على فكره انا سمعتك وانتى بتحكى ل**** على موضوع طارق اخويا وعرفت كل حاجه بالتفصيل والمفاجاه انها ردت على ببرود غير عادى وقالتلى طب ما انا عارفه انك سمعت ايه المشكله قولتلها يعنى اللى سمعته حصل بجد قالتلى اه طبعا حصل بجد وقبل ما تفكر انك تعمل فضيحه او تطلقنى او تضربنى انا عايزاك تحسبها بعقلك شويه فيها ايه لو اخوك ناكنى وانت تنيك اى واحده من اخواتى بصراحه انا ما كنتش مصدق ودانى وقولتلها طبعا لا لا لا انتى ازاى تفكرى بالطريقه الغريبه دى قالتلى خلاص انت حر بس انا مقدرش استغنى عن ظبرك ولا عن ظبر اخوك وانت بقى الخسران انا كنت عاخليك تختار اى واحده من اخواتى وبصراحه يا جماعه كان عندها 3 اخوات فيهم جمال غير عادى ومحن غير عادى وجسم يتمناه اى رجل وخاصه انهم جميعا صغار ما عدا المتزوجه فكانت اختها بوسى 18 سنة واختها دينا 19 سنه واختها سميه 25 سنه وهذه لم اكن ارغب فيها ولكنى كنت ارغب فى بوسى ودينا وبعد طول تفكير وافقتها على هذا العرض ولا استطيع ان اوصف لكم مدى فرحتها بموافقتى فسالتها فقالت لى ان بوسى ودينا نفسهم يتناكو منك من زمان وكلمونى اكتر من مره ودلوقتى عيفرحو جدا وقالتلى ممكن نعمل يوم يكون نيك جماعى يعنى انت وبوسى وانا وطارق وبعد ما تخلص بوسى تنيك دينا وطارق ينيك بوسى وبعدين انت تنيكنى وطارق ينيك دينا ونقضى اليوم كله كده وافقتها على الفور لان الفكره عجبتنى المهم اتفقنا على يوم الاحد القادم وكانت زوجتى تكاد تطير من الفرح وانا انتابتنى شهوه غريبه وجاء اليوم المنتظر وكنت متوقع ان تاتى بوسى ودينا قبلها لللاتفاق والترتيب وكنت بصراحه لا اكاد ان اصدق وعند الساعه 8 باليل دق الباب ودق قلبى معه وانتابتنى حاله من الشهوه والخوف والضطراب ودخلت دينا بعدها بوسى ولم يات طارق فسالتهم عليه قالولى جاى بعد شويه المهم حسيت ان زوجتى لم تتفق معهم على اى شىء لانهم تعاملو معى بطريقه عاديه جدا وبعد ان ارتاحو من الطريق فاجاتنى دينا وهى الاكبر بسؤال مباغت ,,, انت جاهز يا رضا ولا لسه ؟ لآلآ طبعا جاهز ....... طيب ممكن تيجى على السرير عشان انا عايزه امص ظبرك وانا نايمه عريانه جنبك ،،،، وسالت بوسى هاه وانتى يا بوسى قالتلى دلوقتى اوريك النيك اللى على اصوله المهم دخلت انا ودينا ومراتى دخلت ورانا واول مره فى حياتى احس ان النيك جميل بالشكل ده دينا مسكت ظبرى وبدات تدعكه فى بزازها ورقبتها وشفايفها وخدودها وتنزل بيه شويه شويه على كسها لغايه ما حطته على اول كسها وشعرتها وفى اللحظه دى هاجت بشكل مذهل وبقت تمص ظبرى بعصبيه وبالجامد وبمنتهى الخبره ومراتى طلعت فوق السرير وانا نايم لدينا على ظهرى وقعدت فوق وشى وبدات تتحرك بسرعه وكسها الكبير الجميل اللى خرمه ضيق على لسانى بادعكه والحسه كانه عسل وبوسى كانت واقفه عند الباب وقلعت الكلوت وقعدت على الارض وكانت بتدعك كسها بايديها الاتنين وما كنتش متوقع انهم هايجين للدرجه دى وبعدين دينا قالتلى لو عايز تنيكنى يبقى من بره لانى لسه بنت وبوسى هى كمان زيي ومراتى كانت هاجت على الاخر ونفسها فى ظبرى يدخل كسها وبدانا النيك والبقيه فيما بعد انتظروا الجزءالثانى قريبا جدا

صورة العضو الشخصية
zoma88
صاحب الموقع
صاحب الموقع
مشاركات: 1647
اشترك في: الأحد يوليو 23, 2017 7:42 am
العمر: 44
الجنس: ذكر
المكان: wash dc

Re: زوجة رضا واختها والنيك الشرس

مشاركة غير مقروءةبواسطة zoma88 » الأحد مايو 27, 2018 9:20 pm

مشاركه ابداعيه ومجهود تشكر عليه
أعلى


أضف رد جديد موضوع جديد

العودة إلى “قصص محارم”